2009. december 2., szerda

H1N1 avagy disznó infulenza


A képet én fotóztam, de nem én fújtam a falra - a témához nagyon illik, valószínű hogy arra készült!
Sokat gondolkoztam, hogy beadassam e a védőoltást - végül arra jutottam, hogy beadatom!

A döntésemben sokat segített az a meggyőző tény, hogy a szövődményei elég súlyosak lehetnek, ha valaki idült betegségben szenved (nekem asztmám van)

A döntésben még tanáraim is segítettek (profok, doktorok - nem politizálnak csak a tényeket látják ezt fontosnak tartom közölni).
Ők mind beadatták maguknak, mert a védőoltásnak kisebb a rizikója mintha az ember elkapja a fertőzést!

Azt azért hozzáteszem, hogy nem mindenkinél jelentkeznek a súlyos tünetek akik elkapják - de ha jelentkeznek akkor súlyosak!
Felismerése - főként gyors magas lázzal jár, torokfájás nem figyelhető meg - a többi tünete hasonló az infulenzához!
Ha valakinek erős az immunrendszere én azoknak is tudom ajánlani az oltást, de náluk kisebb az esélye a súlyosabb szövődményeknek!

Mindenki döntsön belátása szerint! Én az oltás mellett döntöttem!

Jó egészséget mindenkinek!
Robi

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése